בעיות בקיבה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבוע 27. ויש לי כבר שבוע תחושה לא נעימה בקיבה. כאילו תקועה לי אבן שחוסמת/מקצרת אותה ולא מאפשרת לי לאכול - בעיקר בערב. אני אוכלת בכוח. זה לא צרבת, או תחושת שריפה. פשוט כאילו עשו לי כמו קיצור קיבה כזה או מחסום. יש בכלל מה לעשות? אמרו לי שטאמס לא יעזור ממש כי זו לא תופעה של צרבת.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שירי, אני ממליצה להתייעץ עם הרופא שלך, כי מהתיאור שלך קצת קשה להבין מה את חווה, והוא גם זה שיוכל להמליץ לך מה לעשות, ואם יש צורך, לשלוח אותך לבדיקה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il