חוסר תאבון וירידה במשקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ילדתי בקיסרי שבוע 37 ילדה מדהימה. הבעיה שלי שמאז שחזרתי מבית חולים יש לי חוסר תאבון מטורפת וירידה במשקל. אני יכולה לחיות על ארוחה ביום וגם זה לפעמים בכוח. יש לציין שמעבר לזה הכל רגיל אצלי אני צוחקת, אין לי שוב מחשבות אובדניות ואני דואגת לילדה שלי יותר מכל דבר אחר. השאלה שלי מה לעשות עם חוסר תאבון הזה? זה משהו שדרוש טיפול? אני ממש מפחדת אשמח לתשובה מהירה תודה.
שלום גל, את כותבת שאת יכולה להסתפק בארוחה ביום. את יודעת בעצמך שזה לא מספיק ולכן תעשי לך הרגל כן לאכול. יש פתגם שאומר: "אוכל לא אוהבים, אוכל אוכלים". בנוסף, כדאי לעסוק בדיקות רפואיות כדי לדעת אם הכל תקין ולא נוצרו חסרים בריאותיים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il