כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מזה כבר 10 חודשים נקייה מגלולות ומנסה להיכנס להריון. בחלק מהזמן אני ובעלי עשינו פסק זמן,בשל לקיחתי כדורים להרזיה, ובמהלך מהחלק מהתקופה גם התזונה שלי לא הייתה טובה, בנוסף אני נורא סובלת מגזים והייתי משתמשת בכדורי פחם. האם כל השילוב הזה, מעכב את כניסתי להריון ?
שלום לך, אין לדעת מה מעכב את הכניסה להיריון. צריך לעשות בדיקות כדי לדעת מה תקין ומה לא. לאחר קבלת התשובות והמלצת הרופא תוכלי לשקול אם מתאים לך טיפול רפואי או טיפול ברפואה משלימה כמו רפלקסולוגיה או רפואה סינית. אשמח לייעץ לך במה לבחור לאחר שתקבלי את הבדיקות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il