כאבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 39. שבוע 17. בימים האחרונים אני מרגישה כאבים כמו כאבי ווסת. באים והולכים, ממש בחלק התחתון של הבטן באזור הנרתיק. כמו כן יש לי פתאום גזים - כנראה שזה מהפריפול? בנוסף, רציתי לשאול עד כמה כדאי להימנע מאכילת כבדי עוף, כי קראתי פה ושם שזה לא מומלץ. איך אפשר מלבד הפריפול להגדיל את צריכת הברזל באמצעות תזונה? תודה
שלום שירי, לגבי הכאבים, שדומים לכאבי וסת, כדאי לשאול את הרופא. לגבי גזים, אינני יודעת אם הם כתוצאה מהפריפול (אני מניחה שאלה כדורי ברזל), רצוי לקחת אותם עם מיץ הדרים, המכיל ויטמין C שעוזר לספיגת הברזל. מקורות צמחיים לברזל הם: טחינה, וכל הירקות הירוקים. היום מאד "אופנתי" השיק הירוק: שמים בבלנדר מספר עלי חסה ועוד עלים ירוקים 2 תמרים יבשים שהושרו ללילה במים (כדאי להשתמש במים לשיק) ועוד בננה או פרי אחר, כדי שיהיה לך טעים, וכן כף גדושה של טחינה גולמית או חמאת שקדים. את כל זה מערבלים עד לקבלת מרקם אחיד. אם סמיך מדי מדללים עם עוד מים. שותים לאט תוך כדי "לעיסה". לבריאות. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il