ווזה פרביה??? סיכונים???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי בסקירת מערכות מאוחרת (שבוע 22). בסקירה כתב באבחנות ש: 1. נצפה כלי דם עם זרימה ורידית בעיקרה היוצא מקצה השיליה ונמצא באזור הפה הפנימי של צוואר הרחם. מדובר בווזה פרביה. 2. מומלץ מעקב גדילה כיוון שמדדי העובר שנמדדו נמדדים בתחום הנורמה לגיל ההריון אם כי קטנים בכשבוע. שאלותי הם: 1. לגבי הווזה פרביה- כמה זה מסוכן? מה הסיכוי לדימום? ממה עלי להמנע? כמה זה מסוכן בשלב זה של ההריון? האם זה יכול להשתנות? 2. מה דעתך בקשר למדדי הגדילה שצויינו? 3. כדאי לפנות לבדיקה חוזרת בנושא הווזה פרביה אודה על תשובתכם בגלל שאני בלחץ נוראי תודה
שלום רונית, את השאלה הזאת את חייבת להפנות לרופא שלך, או לפחות לפנות לפורום רפואי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il