כלור בבריכה בזמן ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אדם חרדתי הסובל מOCD וכעת בהריון בתחילתו ממש שבוע שביעי. ברצוני לדעת בבריכות האם מסוכן אם מים עם כלור נכנסים לך לפה, הרי אי אפשר להימנע לגמרי ולפעמים אנשים משפריצים וזה קורה. כמו כן, האם ניתן בשלב כה מוקדם של ההריון לעלות על מגלשות המים? אודה למענה בהקדם. נוסעת לפארק מים בסופ"ש הקרוב.
שלום לולי, לגבי כלור בבריכה, אני ממליצה שתשאלי במכון הטרטולוגי. אם ההיריון שלך תקין, אין שום בעיה במגלשות. לגבי OCD, אני מאד ממליצה לקבל טיפול. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il