דכאון אחרי לידה מזה 2שנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי סיוון, חבר שלי סיפר לי על אימו. הוא הגדיר את מצבה כדיכאון אחרי לידת אחותו הקטנה בת ה 12 כיום. האם זה אפשרי דיכאון אחרי לידה כה ממושך? או שיתכן ומדובר במאניה דיפרסיה? אני יודעת שאמא שלו הולכת לטיפולים פסיכולוגים ומקבלת תרופות. אך נראה כי המצב לא משתנה ולא ישתנה בקרוב. מה אפשר לעשות?
שלום סיוון, אחרי 12 שנים זה לא נראה כמו דיכאון שלאחר לידה, יתכן שהתפתח לאחר הלידה אבל הפך למשך אחר. מה לעשות? לדעתי, להחליף מטפלים. כמובן שלא ניתן לאבחן בצורה כזה, דרך הסיפור שלך, אבל כשמצב של מטופל לא משתנה, כפי שכתבתי, כדאי להחליף מטפל. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il