מכה בבטן שבוע 24
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, קבלתי מכה בבטן ממישהי בטעות כשניפה את ידה חזק מבלי לשים לב אלי. אני שבוע 24 להריון. הלכתי להיבדק המוניטור ואולטרה סאונד תקינים ואני מדי פעם מרגיש את הקטן. לצערי עדיין לא מצליחה להרגיע את הדאגה, אשמח לקבל חוות דעת. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלי, זכרי שהתינוק שלך מוגן בשק מי השפיר. דרושה חבלה מאד רצינית כדי שיקרה לו משהו ולשמחתך, הבדיקות מראות שהתינוק בסדר. נשמי עמוק והמשיכי הלאה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il