לו"ז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נבצע מי שפיר וגם צ'יפ גנטי (ללא בשל רקע מסויים). 1. מבחינת מי השפיר, בהנחה ומעוניינים ברופא מתוך רשימה מצומצמת של רופאים בודדים, כמה זמן לפני שבוע 18 יש לקבוע תור? 2. האם עדיף להקדים לשבוע 17 (בטווח של 17-20) ע"מ להקדים את תוצאות הצ'יפ? 3. כיצד מתנהל כל נושא הצ'יפ? האם פשוט לקבוע תור ליועץ גנטי, והוא מריץ את התהליך? (מעוניינים שהבדיקה תתבצע בחו"ל), נשמח להמלצות.
שלום לך, נסה לחפש תשובות בפורום רפואי או אם יש פורום אולטרסאונד. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il