גלולות וחומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ובעלי רוצים לנסות להכנס להריון בסביבות מאי. אני לוקחת גלולות. רציתי לשאול כמה שאלות: 1) מתי מומלץ להפסיק לקחת גלולות? 2) האם אפשר לקחת חומצה פולית וגם גלולות ביחד? או שצריך להפסיק עם הגלולות ולקחת רק חומצה פולית?
שלום לנה, חשוב שתזכרי שהיריון לא בהכרח קורה מתי שאת רוצה. הוא קורה כשהגוף מוכן לכך. חשוב שתביני כמה זה באמת חשוב לך שזה יקרה במאי. מה יקרה אם זה יקרה קודם? מה יקרה אם זה יקרה מאוחר יותר? תבחנו את השאלות האלו ביניכם, ואם תחליטו שהעיתוי לא יהיה סוף העולם, תוכלי להפסיק את הגלולות לאחר אחד המחזורים שלך. לגבי התחלת נטילת חומצה פולית - תשאלי בפורום רפואי, לדעתי (הלא רפואית) אין קשר ואפשר להתחיל ובכל זאת, עדיף לשאול רופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il