כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בתחילת הריון (שבוע 7) ולאחרונה בכל ערב כאשר אני עוברת מישיבה לשכיבה (וגם אח"כ) כל העייפות של היום מתבטאת בכאבים די חזקים- ובעיקר מטרידים- בגב התחתון. השאלה שלי היא האם זה קשור להריון או לא? תודה מראש!!
שלום רבקה, יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. כדי לעבור מישיבה לשכיבה, עברי דרך הצד, כלומר שבי על המיטה, הרימי רגליים ושכבי על הצד (אותו דבר לקום מהמיטה), ואז עברי לגב או המשיכי לשכב על אחד הצדדים, שזו שכיבה הרבה יותר מתאימה. תרגיל שמאד מרפה את הכאב הוא כשאת שוכבת על הגב קרבי רגל אחרי רגל, כשהן כפופות, אחזי עם הידיים בשוקיים בתנועות עדינות. אם הכאב ממשיך, כדאי ללכת לרופא. טיפולי שיאצו יכולים מאד לעזור. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
רבקה שלום, ראשית ברצוני לברך אותך לרגל שבוע 10- כבר 25% עבר. גם זה משהו. לעבור משכיבה לעמידה דרך הצד, זה אחלה. העניין הוא מדוע כבר הגב כואב ואת "רק" בשבוע 10? יתכן ושרירי הגב/אגן שלך זקוקים לטיפול, שחרור בדרך כלל עוזר. חשוב לטפל היום כדי לא להגיע להריון מתקדם (כאשר הבטן ממילא מושכת כלפי מטה). בהצלחה ובתקווה להריון מהנה 0544-700883 http://www.ernest1.com