שמן אקליפטוס - בהריון מותר???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רופא א.א.ג המליץ לי לשים 10 טיפות אקליפטוס בקערת מים 3 פעמים ביום ולנשום את האדים מתחת למגבת בשל צרידות שנמשכת מזה מספר שבועות. אני בשבוע 22+5 להריון. האם זה מסוכן לעובר? עובר אליו? משפיע על ההתפתחות? האם ישנן השלכות? ובכלל האם מותר? אשמח לתשובה מהירה. עשיתי 4 פעמים ואני חוששת שעשיתי טעות. תודה וחג שמח
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איה, אם הרופא ידע שאת בהיריון הוא לא ימליץ על תרופה שאינה מתאימה. האם את מרגישה שהשמן עוזר לך בהחלמה? כל טוב ושנה טובה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il