מצג עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נמצאת בחודש השמיני להריון והרופא אמר כיוון שהעובר במצג עכוז במידה וישאר כך בשבוע 37 הוא ממליץ על היפוך. השאלה שלי היא האם היפוך לא יכול לפגוע בעובר? והאם זה שיש לי שליה קדמית מסכנת את ההיפוך כיוון שהיא מפריעה לרופאים? תודה
ותבקשי הסבר מלא מהרופא שלך
שלום בתאל, נכון, צריך לשאול את הרופא יותר פרטים. זה בדרך כלל תהליך שקצת כואב, לא מזיק לעובר. יחד עם זאת, אפשר לעשות היפוך עובר באמצעות דיקור סיני. בנוסף, אני ממליצה לך לבדוק בית חולים רו אופא שמתמחים בלידת עכוז. קראתי לא מזמן שמתחילים לחזור וליילד לידות כאלו, וזה אפשרי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il