שלשולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 19. כבר שבוע יש לי שלשול. לא חריף, גג פעמיים ביום. האם יש צורך ללכת לרופא? האם יכול להיות קשור להריון או להשפיע עליו איכשהו? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סנדי, ניסיתי לכתוב לך אתמול אך המחשב לא קיבל. מה שלומך היום? אם את משלשלת פעמיים ביום לא הייתי מתרגשת, אולם אם זה נמשך, פני לרופא ובקשי בדיקת צואה ולא רק תרופה שמפסיקה את השלשול. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
תודה על תשובתך! זה יכול להיות קשור להריון?