הפרשות צמיגיות סמיכות בשבוע 38+5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 38 ו 5 ימים, הריון 3 לידה 3, הפקק הרירי כנראה כבר יצא בשבת וראשון ומאז יש הפרשות חצי שקופות חצי לבן-צהוב - סמיכות מאוד. יש לציין כי אני עם צירים מזה כשבועיים, מחכה למחיקת הצוואר ולפתיחה, עם ריבוי מים וראש עדיין לא מבוסס. האם ההפרשות קשורות למי השפיר? מה זה יכול להיות? (יש לציין כי אין גירוד או תסמינים של פטרת וכו').
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, רצוי שאת השאלות האלה תשאלי את הרופא שלך או בפורום רפואי. מאחלת לך לידה טובה וקלה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il