רמות בטא מתקדמות לאט, זה לא טוב?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אחרי הזרעה, בבדיקת דם הראשונה היה לי BETA 20, יומיים אחר כך BETA 50, כל זאת מלווה בדימום מאוד זעיר בצבע ורוד. היום, 3 ימים אחר כך, במקום שהBETA יוכפל, הוא רק 98, לעומת הזאת ממשיכים לעלות ה-PROGESTERON (80.3) וה-ESTRADIOL (523) האם זה אומר שההריון לא מצליח? האם זה הריון חוץ רחמי? או שעדיין יש סיכוי להצלחה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אני ממליצה שתשאלי את הרופא המטפל. 98 זה כמעט כפול מ-50. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il