כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע 18, בימים האחרונים יש לי כאבי גב פנימיים שמקרנים גם לבטן. מהבדיקות שעברתי לא נמצאו אבנים בכליות. הכאב מתגבר כשאני הולכת לשרותים. מה זה יכול להיות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אירנה, האם עשו לך בדיקת שתן? בדיקת תרבית, זה דווקא מאד נשמע כמו דלקת בדרכי השתן. קחי צרור של פטרוזילה (רצוי אורגנית) ובשלי בסיר מים. תני למים להתקרר ושתי אותם מספר פעמים ביום. יחד עם זאת, אני ממש ממליצה לבצע את הבדיקות הללו. תתעקשי. כל טוב והחלמה מהירה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה