הבטא לא מכפילה את עצמה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 27, ולפני כחודשיים עברתי הפלה טבעית ראשונה. ועתה המצב מטריד: ו.א 22.06 25.07- hCG= 55 28.07- hCG= 66.8 האם משמעות העובדה שהבטא אינה מכפילה את עצמה, הינה שבוודאות ההריון אינו תקין? האם עדיין יש סיכוי? תודה,, אנה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אנה, אם הבטא לא גדלה (לא יודעת לגבי הכפלה) סביר להניח שההיריון לא מתפתח כראוי, ובכל זאת כדאי להתייעץ עם רופא. במקרה שגם ההיריון הזה לא מצליח, עליך לדרוש בדיקות מעמיקות, בין היתר בדיקת קרישיות. מקוה שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה