התייעצות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 29 נשואה +1 מחזור סדיר לחלוטין כל 28 יום אני לאחר לקיחת איקאקלומין 2X ולאחר צלום רחם כל זה לאחר ברור של אי פריון! הווסת האחרונה שלי היא היתה ב 21.6 ואני באיור של שלושה ימים בבוקר עשית בדיקה ביתית שהיתה שלילית היום בצהרים התחיל לי הפרשה דמית אבל שקופה דיברתי עם הרופא אך הוא אמר לי לעשות מחר בבוקר בדיקת בטא שאלתי היא האם בכל זאת הסימנים הללו מעידים על בואו של המחזור או שזה הריון ??? אשמח לתושבתכם יום טוב
שלום מאי, אין תשובה חד משמעית על כך. תעשי מחר בדיקה. למה את בטיפול פריון? גם הילד הראשון נולד כתוצאה מטיפולים? צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה
צביה תודהרבה לך על תשובתך אז ככה עם הילדה הראשונה שלי בכלל לא היה טיפולים לא ידעתי בכלל מזה ביוץ ונקלטתי באופן ספונטני !!! למה כרגע טיפולים כי הרוםא שלי אומר שיש לי ביוץ חלש וזקיקים קטנים עשינו ברור שכל כל מה שאפשר עם זה בדיקה לבעלי וצילום רחם ואולטרסאונד שחלות עשיתי הזרעה 1 לפני כחודשיים לפני הצלום רחם שיצא שחצוצורות של סתומות אך הרופא פתח את הסתימה !!!! צביה- אין לי מושג למה אני לא נקלטת ??????? אני מחר יעשה בדיקת דם תודה על התמיכה