ניתוח קיסרי מתוכנן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, לא כותבת פה הרבה אבל צריכה להתייעץ... אני נמצאת בהריון בסיכון גבוה בשבוע 32 ומתכוננת ללדת בקיסרי בשבוע 37-38 באסף הרופא. אושפזתי בעבר במחלקת הריון סיכון גבוה באסף הרופא, היום בביקור אצל רופא הריון בסיכון גבוה הוא נתן לי הפניה למיון הריון בסיכון למחר ואמר לגשת מחר ולקבוע תור לניתוח. לי זה נשמע קצת מוזר שפשוט מגיעים וקובעים ולכן אני שואלת אתכן, מישהי מכירה את התהליך? גם אתן קבעתן כך ניתוח? לא מוקדם מדי? אשמח לשמוע ממי שיודעת...
שלום מילי, למה זה מפתיע אותך? למה ציפית? האם ציפית שהרופא יחליט או יקבע בשבילך? מכיוון שזה ניתוח יזום עליך לקבוע לפי המועד הנוח לך ביותר בהתאם לתהליך המשוער שהרופא אמר לך. בהצלחה, צביה רן מטפלת במתמודדים עם סרטן ובני משפחותיהם http://www.heal-la.co.il