לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני שבוע 34 וחוששת מאוד מהלידה עברתי בעבר לידות בלי אפידורל (עקב לידות פגים לא המליצו לי)וזה היה פשוט גהינום יש לי גם פחד לקחת אפידורל שהזריקה כואבת ומהתופעות לוואי אח"כ, אני מתלבטת קשות לגבי האפידורל האם לקחת או שאני יעבור את הלידה בלי בעז"ה מה את ממליצה לי??
שלום אביבית, אני יודעת שאפשר ללדת ללא אפידורל. עשיתי זאת 3 פעמים. אני גם יודעת שזה לא קל. אם יש לך אפשרות, הייתי מאד ממליצה לקחת דולה ללידה. היא מאד עוזרת הן ע"י עיסויים שונים, דיבור, שימוש בשמנים וכו'. אחת הסיבות לקושי וכאבים בלידה הוא הפחד שלנו שגורם לנו להתכווץ, ואם יש לנו מישהו אתנו שמדריך אותנו איך להרפות, הלידה תהיה קלה יותר. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מלווה מתמודדים עם סרטן ובני משפחותיהם http://www.heal-la.co.il