כאב בצד ימין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בתחילת שבוע תשיעי להריון ראשון. אני סובלת מזה כשלושה ימים מכאב בצד ימין, בצד הגוף ובעיקר באזור הגב התחתון (כליות/שחלה). אין כאב בבטן. הכאב מוקל בשכיבה ומתגבר בישיבה/הליכה. האם כאב זה מוכר בשבועות הראשונים להריון? האם עליי לפנות לבדיקה או להמתין שהכאב יחלוף? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רונית, זה בכלל לא קשור אם מוכר בהריון. לכי לבדיקה, סביר להניח שלא ימצאו כלום, אבל למען השקט הנפשי שלך. טיפול שיאצו יכול לעזור ולשחרר את המקום עד להקלה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה, http://www.heal-la.co.il