שאלה דחופה בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני שכבתי עם חברה שלי בלי אמצעי מניעה והיא ממש חוששת שפלטתי זרע..והיא לא מוכנה לקחת פוסטינור או גלולה של היום שאחרי כי אני והיא לא יודעים אם בכלל נפלט זרע..רציתי בבקשה לשאול תוך כמה זמן אם וכאשר היא תיכנס להיריון??אם היא תעשה בדיקה שבוע הבא זה יעזור לנו לדעת אם היא נכנסה להיריון??היא ממש לא רגועה..בתודה מראש ירון.
שלום ירון, רק לאחר איחור בווסת תוכל חברתך לבצע בדיקת היריון. אני פונה אליך כאדם אחראי: אתה והחברה שלך רוצים לקיים יחסים מין? איני יודעת בני כמה אתם, אבל לכו לרופא וקבלו אמצעי מניעה מתאימים, קנו ספר עדכני על מיניות האדם ותלמדו מה שאנשים בוגרים צריכים לדעת על מין. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il