נמאס לי מההריון הזה!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אומנם רציתי אותו כל כך אבל כבר שבוע 13 והמצב לא משתפר... איך אפשר לסבול את זה?! בחילות 24/7, הקאות 5 פעמים ביום, עייפות קשה, שינה של שעתיים בלבד בלילה, כאבי בטן חזקים במיוחד בלילה, האוכל מגעיל, המים דוחים, הדיקור לא מועיל, הזופרן לא משפר את ההרגשה...לשכב כל היום ולא להיות מסוגלת להסתכל על עצמי בראי...
שלום טלי, ממש צר לי בשבילך. אם הדיקור לא עוזר, חבל להמשיך. אולי כדאי לנסות משהו אנרגטי? כמו רייקי, או תיטא הילינג? מקוה שיהיה לך הכוח לסיים את ההריון הזה בטוב. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il