שבר בזיז רוחבי בחוליהL3
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת אם ניתן לקבל זריקת אפידורל בזמן הלידה כאשר יש לי שבר בזיז רוחבי בחוליה L3??? ואם לא ניתן אז מהם האלטרנטיבות הקיימות? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליטל, את השאלה הזאת עליך לשאול בפורום מקצועי או את הרופא שלך. דרך אחרת היא ללכת ללידה עם דולה שתעזור לך לעבור את הלידה בצורה טובה עם עיסויים ותרגילים בדמיון מודרך, תמציות באך ועוד כל מה שצריך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il