היה לי מחזור מסודר :(
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב12 למרץ . וב10 באפריל היה לי אקט מיני שגמרו לי בחוץ . מאז אין ווסת ? מה זה נדחה ? מתי אקבל ? ומתי אפשר לבצע בדיקה ביתית . תודה . האמת אני בלחץ גם בחיים .אולי זה ...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בר, לפי החשבון יחסי המין התקיימו ממש לפני מועד הווסת הבאה. תעשי בדיקה, מה יכול להיות. וזה אולי הזמן לחשוב על אמצעי מניעה מתאימים. כל טוב חג שמח, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
יצא שלילי אבל האם זה לא מוקדם מדיי?