שלום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כמה שאלות, אשמח אם תענו לי! אני בשבוע 25 להריון הראשון,בת 19.5 (הריון תקין) 1. מתחילת חודש שישי אני לא מצליחה לקיים יחסי מין,זה גורם לי לכאבים בחדירה ובנוסף גם אין לי חשק בכלל,האם יש משהו שאפשר לעשות? 2.יש לי נקודת חן בולטת על הבטן,בזמן ההריון יש אפשרות להסירה? 3.כשאני הולכת לישון הבחילות והצרבות מתגברות וזה גורם לי לא לישון, האם יש משהו שאפשר לעשות חוץ מכדורי טאמס? תודה
את רוב השאלות שלך, את צריכה לשאול את הרופא שלך. לגבי כאבים ביחסים מין, אולי כדאי לנסות תנוחה אחרת, אבל כדאי גם לשאול את הרופא. יש נשים שאצלן יורד החשק המיני בהריון, ואני לא יכולה לומר לך מה לעשות בהקשר הזה. נראה לי שביקור אצל הרופא שלך יכול להועיל. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il