כאב בטן תחתונה סוף 17
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני נמצאת בסוף שבוע 17 הריון ראשון והתחילו לי היום כאבים בבטן התחתונה. יכול להיות שזהו מצב נורמלי או שזה מצדיק בדיקה אצל רופא נשים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, במשך ההיריון העובר משנה תנוחות ולפעמים לוחץ על עצב מסויים. אין צורך לסבול אם אפשר שלא. קודם כל תיבדקי אצל הרופא, ואם הוא מאשר לכי לטיפול שיאצו. בכל קופות החולים יש מרפאות לטיפולים משלימים, ותוכלי להיעזר בהם. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il