דופק שבוע שישי+5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת US בשבוע שישי+5, הרופא לא ראה דופק ואמר להגיע עוד שבוע וחצי. הציפייה הורגת...האם כדאי לעשות בדיקת דם בימים הקרובים ולראות אם הבטא גדלה מהבדיקה הראשונה או להמתין לבדיקת US הבאה?
שלום מישי, שבוע 6 + 5 זה אומר שאת בשבוע שביעי. את מתמודדת עכשיו עם האויב מספר 1 שלך: חוסר סבלנות!!! אך חייבת להכניס את הסבלנות לחייך. בהריון את חייבת, אבל ממש חייבת לשחרר שליטה ולתת לתהליכים לקרות בזמן ובקצב שלכם. חזרי אל הרופא לפי הוראותיו, ובינתיים את יכולה להתפלל לטוב. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il