דימומים שבועיים לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עברו כבר שבועיים ויומיים מאז הלידה ועדיין יש דימומים בצבע אדום. דומים בעוצמה לדימומים של מחזור, אם כי בעוצמה נמוכה יותר מהדימום שהיה בשבוע הראשון לאחר הלידה. מעבר לזה, לא סובלת מכאבים, מניקה הנקה מלאה. - האם זה תקין? האם כדאי ללכת להיבדק? - עד מתי הדימומים אמורים להימשך?
שלום מיה ומזל טוב, משכב לידה נמשך 40 יום. דימום שבועיים לאחר הלידה, במיוחד שהוא הולך ונחלש היא טבעי לחלוטין. התאזרי בסבלנות, הוא יפסק. בדרך כלל הולכים לבדיקת רופא 6 שבועות לאחר הלידה. אם בכל זאת את רואה שהדימום מתמשך מעבר למה שנראה לך נורמלי, פני לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il