אחרי טיפולי פוריות באולטרסאונד ראשון ראו תאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני אמורה להיות שמחה אחרי טיפולי פוריות וראו באולטרסאונד שני שקי הריון והיא ראתה עוד משהו והיא לא בטוחה עם זה שלישי אני בשבוע שישי . אני בת 35 ואני חיה עם הידרוצפלוס מגיל שש וחצי יש לי שני שנטים ראשונים. יש לי ילד מקסים שילדתי בלידה רגילה בן שלוש וחצי. כמה מסוכן זה הריון תאומים ועוד עם שנטים , האם זה מחייב קיסרי כי זה מסוכן בשבילי קיסרי בגלל ההידרוצפלוס
שלום צליל, מזל טוב להריון. השאלה שלך היא מאד ספציפית ואת צריכה להתייעץ עם מומחים בתחום שלך. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין ולידה טובה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il