הריון שבוע 20
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 20 וסובלת מכאבי גב וראש נוראיים מזה שבועיים הכאבים בגב העליון ולפעמים יש לי דקירות בשד האם זה טבעי בהריון??
שלום נטלי, את שואלת אם זה טבעי או את רוצה עזרה. לגבי דקירות בשד אינני יודעת לומר לך, אך לגבי כאבי ראש וכאבי גב, כמו שכתבתי לקודמך, טיפולים מתחום הרפואה המשלימה כמו שיאצו ודיקור סיני יכולים לעזור מאד וניתן לקבלם גם בהריון. פני לרפואה המשלימה דרך קופת החולים שלך, ואם ההמתנה ארוכה, פני למטפלים פרטיים. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אני רוצה לדעת עם זה טבעי??
או לא טבעי בהריון. אצל כל אשה זה אחרת ובכל הריון, אצל אותה אשה זה אחרת. אם משהו מרגיש לך לא בסדר, עליך ללכת לרופא להיבדק. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
או לא טבעי בהריון. אצל כל אשה זה אחרת ובכל הריון, אצל אותה אשה זה אחרת. אם משהו מרגיש לך לא בסדר, עליך ללכת לרופא להיבדק. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il