קריש דם בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 8 ובבדיקת האולטרסאונד נראה כי יש לי קריש דם מעל הרחם. מעבר לזה התפתחות העובר/שק ההריון תקין וכן דופק העובר. אני לא מדממת וגם לא דיממתי כל ההיריון עד כה. האם זה מסוכן? האם סביר שאדמם כאשר ובתקווה שהקריש יעלם ? האם כדאי שאלך לרופא נוסף שיבחן זאת? כרגע מתואם לי אולטרסאונד נוסף לעוד 3 שבועות. תודה
שלום דנה, מלבד האבחון, מה הרופא אמר על כך? האם שאלת אותו את כל השאלות האלו? חשוב בבדיקה לשאול הכל , עד שתביני את המשמעויות. אם את לא מקבלת אותן מרופא אחד, בהחלט שווה להתייעץ עם רופא נוסף. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il