מבולבלת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 31 אמא לשני נסיכים, מנסה להיכנס להריון שלישי. באוגוסט האחרון עברתי הריון כימי, המתנתי לוסת הבאה שהגיעה רק ביום 9/10/10 (הוסת שלי אינה סדירה כלל), ימי הביוץ שלי היו בין התאריכים 03-04/11(עפ"י ערכת ביוץ), קיימתי יחסי מין לפני הימים האלה , באותם הימים הנ"ל ואחרי. ביום שישי האחרון ביצעתי בדיקת הריון ביתית (עם השתן של הבוקר) שיצאה לצערי שלילית, עד היום לא קיבלתי מחזור, עייפה יותר מהרגיל לאחרונה, האם הייתי פזיזה מדיי אם בדיקת ההריון הביתית???? אודה על תשובתך כי אני כבר מבולבלת...
בדיקת הריון ביתית צריכה להיעשות לאחר איחור בוסת. בדיקת דם תהיה אמינה יותר. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il