היפוכונדריה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני היפוכונדרית ובגלל זה נמנעתי מלהכנס להריון עד כה.בלי שום קשר להיפוכונדריה אני נורא מפחדת מבחילות והקאות ולא מתמודדת עם זה ללא תרופה.אני יודעת שניתן ליטול פרמין בזמן ההריון (כמובן שהתעדכנתי) אבל עדיין אני מפחדת לחלות בזמן ההריון.איך אתגבר על זה?
שלום אפרת, ראשית, כשאת אומרת "אני לא רוצה לחלות בהריון, אני לא רוצה שיהיו לי בחילות" את בעצם מזמנת לעצמך את התופעה. זה לא אומר שיהיו לך וזה לא אומר שלא. לא כל הנשים עוברות את כל התסמינים. במקרה שלך, האם הלכת פעם לטיפול בחרדות שלך? מאד מומלץ עוד לפני הריון. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים טפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il