הרופא אמר "בדיקת כבד"??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בחודש שישי להריון, אני עדיין מקיאה כל בוקר. קמה מהשינה ואחרי רבע שעה מקיאה נוזל צהוב כזה. כבר 6 חודשים אני מקיאה בבוקר. סיפרתי את זה היום לרופא והוא אמר לי "את צריכה לפנות לבדיקת תפקודי כבד, תבקשי הפניה מרופא משפחה לבדיקת כבד שיבדקו למה את עוד מקיאה". מה הכוונה בדיקת כבד? ואיך זה קשור להקאות? הקאות זה לא קשור לקיבה? לא ברור לי כל הסיפור הזה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שירן, מאחר ומדובר בנושא רפואי, עדיף שתתייעצי עם הרופא שלך. כל טוב. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il