פילאטיס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7.5 ומאוד רוצה לעשות ספורט בהריון. כחודשיים לפני שהרתי עשיתי פילאטיס במשך חצי שנה והספקתי בגלל חוסר זמן ,האם אני יכולה לחזור לעשות פילאטיס? כי הבנתי שפילאטיס אסור לעשות בהריון אם לא עשיתי ממש לפני.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, לדעתי, עליך להתייעץ עם המדריך/ה לפילאטיס, תוך הדגשה שאת בהריון. בעיקרון, פעילות גופנית טובה בכל עת בהריון תקין. מה שבטוח שצעידה תמיד טובה. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אני אתייעץ עם המדריכה