שלשול חריף מאוד שבוע 27
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מזה כשלושה ימים אני סובלת משלשול חריף מאוד (וכל כשעה בשירותים). אין לי חום או כאבי בטן חזקים (רק לפני הליכה לשירותים). מה מומלץ לאכול? והאם כדאי לפנות למיון? תודה רבה מיכל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, רצוי לשאול בפורום רפואי, אבל הכי רצוי לפנות לרופא, לראות אם לא "התיישב" עליך איזה חיידק. השתדלי לאכול אוכל קל, והכי חשוב, לשתות הרבה, כדי לא לאבד נוזלים. התייעצי עם רופא. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il