לא מצליחה לישון טוב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בזמן האחרון אני לא מצליחה לישון טוב בלילה כי כל רגע אני קמה להשתין. אני עושה שתן ואחרי כמה דקות שוב פעם השלפוחית שלי מתמלאת ואני קמה לשירותים עוד פעם. אני בקושי נרדמת בלילה. גם במהלך היום אני נכנסת כל רגע לשירותים. ודווקא אני לא שותה בכמויות גדולות. אני לא מבינה את המצב שלי. אם אני מתאפקת ולא הולכת להתפנות אז כואב לי מאוד בבטן התחתונה כי אני צריכה להוציא שתן. אני כבר לא יודעת מה לעשות. אני כל כך עייפה. ההריון מעייף אותי, ההקאות מעייפות אותי, הכאב ראש מעייף אותי, ובנוסף לכל זה אני גם לא מצליחה לישון כמו שצריך, לא בלילה וגם לא במהלך היום. אני זקוקה להשלים המון שעות שינה אבל לא מצליחה. מה לעשות?
שלום שלומית, ראשית, עליך כן לשתות הרבה. המצב שאת מתארת יכול להצביע על דלקת בשלפוחית השתן. כל המצב של צריבה ובקושי יוצא שתן, בהחלט מתאים לתאור. גשי לרופא בהקדם כדי לקבל טיפול מתאים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
באבחון שאפשרי בביורגונומי גם מרחוק, התופעה שאת מתארת נובעת מרמת אנרגיה נמוכה מידי בגופך, רמת אנרגיה הגורמת לחולשה גם במערכת החיסונית של הגוף. מחולשה זו, מערכת השתן אצלך נמצאת במצב דלקתי. עצתי לך לעשות בדיקה ואם צריך, לקחת טיפול אנטיביוטי. באם האנטיביוטיקה יכולה להזיק במצבך, אפשר להתגבר על הדלקת בריפוי בביורגונומי שהוא אנרגטי וללא תרופות. לאחר טיפול זה, גם העייפות המרובה שאת סובלת ממנה, תעלם, העייפות נובעת מהשפעת ה"משלים האנרגטי" עליך. על דרך הריפוי בביורגונומי, מוזמנת לבקר באתר. כל שאלה תענה ברצון ___________________________________ בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי סדנאות, הרצאות וטיפולים בביורגונומי הקליניקות, בת''א ובחיפה 054-4449636 האתר: http://www.biorgonomy.com