שאלה קצת מוזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כבר חודש וחצי נרדמות לי כפות הרגליים בצורה דרסטית באופן קבוע כל כמה שעות. יוצא לי שנרדמות לי הרגליים לפחות 5 פעמים ביום בלי שום סיבה מוצדקת. אני עכשיו בחודש 3. בכל תנוחה שבה אני נמצאת נרדמות לי כפות הרגליים. אני יושבת רגל על רגל ונרדמת לי הרגל. אני שוכבת במיטה ונרדמת לי הרגל. לא משנה באיזה תנוחה אני אהיה בכל מקרה תירדם לי הרגל. האם זו תופעה נפוצה בהריון? מה עושים?
שלום יערית, התופעה שאת מתארת בהחלט נשמעת מיטרידה. האם שאלת את הרופא? אני מניחה שנוצר איזה לחץ על עמוד השדרה התחתון וזה משפיע על הגפיים התחתונות. במקרה שהרופא שלך לא יתן לך תשובה, אני מאד ממליצה על טיפול ברפואה סינית או בשיאצו. בכל קופות החולים ניתן לקבל את הטיפולים הללו. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
השידרה, הוא הגורם להרדמות הרגליים. בבדיקה מעמיקה נמצאו עצבים דלוקים בין חוליות L3 ל-L4 ימינה ושמאלה והם הסיבה, בביורגונומי אפשר להתגבר על בעיה זו. אולי גם בשיטות אחרות שעליהן מדברת צביה, אולם אינני מכירן. כל שאלה תענה ברצון. ___________________________________ בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי סדנאות, הרצאות וטיפולים בביורגונומי הקליניקות, בת''א ובחיפה 054-4449636 האתר: http://www.biorgonomy.com