עייפות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון שבוע 11 מתי העייפות תחלוף? בהריון הקודם שלי לא זכורה לי כזו עייפות . אני לוקחת ויטמינים וברזל
שלום רוני, הריון שני זה כבר משהו אחר. יש לך יותר מחוייבות, יש לך כבר ילד אחד שאת צריכה לטפל בו,זה לגמרי אחרת. זה שאת לוקחת ברזל וויטמינים זה מצויין, השאלה אם הם נספגים בגוף. את הברזל קחי עם מיץ תפוזים ולא בסמוך למוצרי חלב, שמונעים את הספיגה. בצעי בדיקות כדי לראות מה מצב ההמוגלובין שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
נובעת מהשפעת ה"משלים האנרגטי" עליך. עייפות זו שאיננה בריאה בהריון ניתנת לניטרול בריפוי הביורגונומי. שימי לב שאת במצב של עייפות כבר למעלה משנה... על אודות המשלימים האנרגטיים ודרך הטיפול, מוזמנת לקרא באתר. ___________________________________ בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי סדנאות, הרצאות וטיפולים בביורגונומי הקליניקות, בת''א ובחיפה 054-4449636 האתר: http://www.biorgonomy.com