גזים אצל תינוקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ייתכן שהתינוק שלי בן חודש ושבוע סובל מגזים כל שעות היום חוץ מהשעה שמונה בערב עד ארבע לפנות בוקר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טלי, הרבה דברים יכולים לקרות אצל תינוקות קטנים. התקופה של 3 החודשים הראשונים היא תקופת הסתגלות שלהם לחיים מחוץ לרחם, וזו תקופה שהרבה פעמים קשה גם לתינוק וגם להורים החדשים. האם את מניקה? האם את יוצאת לטייל אתו מחוץ לבית? השתדלי לקבל עזרה כדי שתוכלי לנוח. כל טוב ובהצלחה בהמשך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il