תנועות התינוק לאחר טיפול ברונכית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כבר 4 ימים בערך מטופלת עבור ברונכית חמורה עם אינהלציות ואנטיביוטיקה. אני בחודש שישי להריון וחוששת שבשל הופעת לחץ על שלפוחית השתן(תחושה כמו מחזור). האם אני צריכה לחשוש שהעובר נפגע כתוצאה מלקיחת התרופות האינטנסיבית? או שזה דבר נורמלי ועצם התחושה הלא נוחה אומרת רק שהוא משנה את מיקומו ברחם? אודה לתשובה מהירה, מיכל
שלום מיכל, בכל מה שנוגע לתחושות שלך לגבי העובר והחששות שלך, הכי בטוח שתבקשי בדיקה מקצועית. חבל שתעמיסי על עצמך את כל החששות האלה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il