פחד מלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני באמצע חודש שמיני, לידה 3, היו לי 2 לידות קשות בלי אפידורל. אני במתח רב וחשש מפחד הלידה כמעט מתחילת ההריון. האם זה יכול לגרום למומים בעובר? ובנוסף מה ניתן לעשות? איך מצליחים לעבור את הזמן הזה עד ללידה בשפיות וברוגע?
שלום נירית, הפחד שלך מובן מאד. יחד עם זאת, יתכן שאת הלידה הזאת כן תוכלי לעבור עם אפידורל, מה שעשוי להיות חוויה מתקנת. איך לעבור את הזמן? פנקי את עצמך, קבלי טיפולים מרגישים, נסי למצוא קשר עם דולה שתכין אותך ללידה. כל טוב ושנה טובה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il