כאבי לסת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בחודש השביעי להריוני השלישי, וכבר פעמיים אני סובלת מכאבים איומים המתחילים בעצמות הלסת ומקרינים לקו הלסת משני הצדדים. לעיסת מסטיק לא עזרה, ואני מוצאת את עצמי סובלת גם מספר שעות אחרי לקיחת אופטלגין(!). ממה זה נובע ומה אפשר לעשות כדי למנוע את התופעה? האם זה קשור להריון? בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, רצוי שתיבדקי אצל רופא א.א.ג. וגם אצל רופא שיניים או מומחה פה ולסת. אין לי מושג אם זה קשור להריון, אך בהחלט דורש בדיקה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il