שבוע 13 ועדיין בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נמאס לי להקיא כל מה שאני אוכלת, מתי זה יגמר? עד סוף חודש 3? מתי זה יוצא סוף חודש 3? ומה עושים כדי להקל בינתיים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, אי אפשר לומר בוודאות מתי מסתיימות הבחילות, בדרך כלל כבר היו צריכות לעבור, אבל יש נשים שסובלות גם תקופה יותר ארוכה. ממליצה לך להקפיד על ארוחות קטנות וקלות. כמו כן, נסי להיעזר ברפואה סינית, לכל קופות החולים יש מרפאות כאלה. בהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il