שלום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גיליתי שאני בהיריון.:-)))) עשיתי בדיקה ביתית . כנראה בשבוע 6?.. זה היריון שני . ומשום מה הפעם מתרגשת מאוד וגם מאוד מפחדת . עברתי פגיעה מינית ממושכת בילדות , ואונס .. בגיל 18. מטופלת ב4 שנים האחרונות בטיפול פסיכולוגי וטיפול הוליסטי במקביל אחרי הדחקה של המון שנים . הטיפולים מאוד קשים . וההיריון ממש לא צפוי . אבל מתקבל בברכה ובחיבוק גדול . אני מפחדת . מההשלכות של הטראומה וההיריון החדש . מה עושים?.. איך עוברים את החודשים האלה בכמה שפחות טלטלות ? ומה אני צריכה לעשות בשבוע כזה ? אויש יש לי ככ פחדים מרופאים ונגיעות . תודה על התגובה
שלום שרית, מה שאת מתארת זה בהחלט לא פשוט. אך מאחר שאת מטופלת, העלי את כל הפחדים האלה שלך בפנים המטפל/ת שלך. את כמובן זקוקה לליווי בהריון. האם ליווי של רופאה יעשה זאת יותר קל? כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il