כניסה להריון לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשבועיים ילדתי (מניקה באופן מלא). מה הסיכוי כי אכנס להריון כעת? האם פוסטינור יעזור?
שלום נורה, ראשית, שבועיים אחרי לידה זה קצת מוקדם ליחסי מין. המערכת עוד לא הבריאה. משכב לידה עורך 40 יום. ולעניינך, הנקה ואפילו מלאה אינה מגנה מהריון. בדרך כלל הולכים לבדיקת גניקולוג 6 שבועות לאחר הלידה ואז הוא מתאים אמצעי הגנה מתאימים. לגבי הפוסטינור: חשוב לזכור שהוא איננו אמצעי מניעה!!! צעירות רבות משתמשות בו בצורה הזאת אך זאת טעות חמורה ביותר. בפוסטינור יש כמות עצומה של הורמונים והוא מיועד רק לשעת חרום ולא כאמצעי מניעה רגיל. כל טוב ומזל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il