כאבי בטן וקושי לרוקן שלפוחית שתן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע20+3, הריון 1. וכבר מזמן סובלת מלחץ באזור בטן תחתונה. הרגשה זו מזכירה תחושה של "יש לי פיפי חזק" אבל בפועל אין. דבר נוסף, כשאני עושה לא פיפי אלא משהו אחר, במיוחד אם יש עצירות, אז יוצא לי פיפי. שאלתי את הגיניקולוג, תשובתו היא: נו מה את רוצה, את בהריון, זה טבעי". השאלה אם זה באמת נורמלי? האם זה יחמיר. אני מפחדת שהדבר יעשה לי נזק לשלפוחית שתן. אני מבינה שאני בהריון, אבל התחושה ממש מפריעה, האם יש למישהו תשובה מקצועית והאם בכלל מישהי כבר נתקלה בתופעה כזו?
שלום ענת, תשובה מקצועית יכול לתת רק רופא. הייתי ממליצה לבדוק אם יש לך דלקת בדרכי השתן, שהרבה פעמים גורמת להרגשה של צורך להתרוקן, אך לא יוצר כלום. לגבי עצירות: האם את מקבלת כדורי ברזל? אם כן, קחי אותם עם מיץ תפוזים ולא עם מוצרי חלב. בכלל השתדלי לא להסמיך את מוצרי החלב ללקיחת הברזל. אם עדיין יש עצירות, בקשי להחליף את הסוג של כדורי הברזל. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il