מערכת עיכול עושה בעיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת אם רק לי יש בעיות במערכת העיכול בהריון או שזה דבר נפוץ לנשים בהריון? האוכל לא מתעכל לי טוב, לפעמים זה גורם לשלשול או עצירות ובעיקר לכאבי בטן. מה שונה במערכת העיכול בין אישה לא הרה לבין אישה הרה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גליה, הרבה מערכות נעשות הרבה יותר רגישות בהריון. האם את לוקחת תרופות או תוספי תזונה? הרבה פעמים ברזל יכול לגרום לעצירות, ורצוי לקחת אותו עם מיץ תפוזים, אך לא בסמיכות למוצרי חלב. אינני יודעת אם זה מה שקורה אצלך, אך בדקי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il